Pentru ca ne personalizam cana de cafea, usa de la dormitor, ecranul calculatorului, ecranul si soneria telefonului, tricourile, sepcile si lista poate continua. Tine de firea umana nevoia de a personaliza, de a amprenta lucrurile care ne apartin. Un sociolog cu inclinatii filosofice ar spune, poate, ca e expresia nevoii de a ne diferentia de "multimea gri" care ne inconjoara. Asa o fi.
Insa niciunul din obiectele enumerate anterior nu e mai aproape de inima noastra decat masina pe care o conducem. Cu atat mai mult cu cat unii dintre noi isi petrec ore bune la volan - in mers, la semafoare sau blocati in trafic.
Si atunci, cum sa nu ne personalizam masina? Cum sa nu o facem sa vorbeasca despre noi, despre cum suntem, ce ne place, ce ne face sa zambim sau dimpotriva, ce ne enerveaza?
Acesta este publicul nostru tinta: oamenii care vor sa se exprime si prin masina pe care o conduc.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu